Wednesday, August 5, 2009

birthday sex lolx (stupid song)

ok!!!!! waktu tido aku xmenentu da...walaupun keletihan bermain futsal mlm td still xdpt tdo..mlm td best men court official,gle besar mati aku berlari...sblom men td jmp lak eng tmpt aku prac dlu,farah..die kne transfer g cni lak..pastu ade ke die ckp aku dtg futsal nk dating gle ke,sbb die tgk aku pki jeans bagai2(bru blk test kot)..die pn men futsal gk. ngn bape2 kengkwan die..wahahaha..then aku terpndang sorg minah ni dlm group die,die tgk aku pelik je,timbul tanda tny dlm otak aku,sgt hensem atau sgt xkacak aku ni?? tp aku cm bese la wat2 kacak je la..hahha tp die pn sgt cute shit,pki tudung lg pastu mke ayu muslimah je dem!!!(leh wat bini ni aku ckp hehehe tp nk ke org bertudung ni ngn aku @@)...act td da lelap,then dpt call...wtf!!!!2 3 hari ni PGL ni dok call aku 4 5 kali sehari,kat opis,blk keje,mlm2 cket b4 tdo,die xde bnd nk wat je mst die call...wahahahah..tp rse cm bes lak..hahaha..yg bes tu die ckp aku da berubah,da x mcm dlu da..makin baek die ckp,da xnakal..haha..amende tah,aku rse sme je..aku pn xtau knp,maybe sbb die bru break ngn bf die kot..sume cmtu time ade prob ngn bf bru nk cari aku,igt aku pe caunselor ????kene pukul la,dlempang2,sepak telanjang la,break bf xbyr duit yg die pinjam la..aku lak nk kene pk kat korg kn 'F'...hahaha..act aku xkesah pn,juz kadang2 ble aku dgr cite2 cmni wat aku pk 'adakah perempuan ni amat mudah untuk di buat ske suka hati'..da gado teruk2 nnt last2 baek blk ngn bf diorg2 ni..wtf!! korg xde otak ke???even blum kawen lg die da wat cmtu,esk2 da kawen ntah ape jd..setakat ni aku xpenah lg sepak penerajang pompan sbb aku xsmpi ati, harap2 aku xbuat la..(note: pompan adelah mahkluk yg tuhan cipta kpd kaum adam sbgi tempat bermanja,dimanja dan dibelai ok!!!! xD) wahahaha...xgentlemen la aku rse hit pompan ni,apela yg diorg ni pk..nasehat aku sng je,aku soh diorg blah je pegi ke pangkuan aku(amek kesempatan!! hahahaha) tp nnt ayat yg sme aku akan kuar 'u ckp senang la,its complicated u tau x'..kalo da cmtu aku mmg xleh nk ckp pe da setakat dgr je la keluhan ati korg...mmg time2 cmni diorg ni bru nk igt kat aku, rse cm peti aduan lak..dem!!..kene mntak service charge ni,diorg igt free ke aku nk dgr diorg2 ni melalak2,sedey2 (korg sedey aku pn sedey tau x T_T) hahaha...korg2 ni da besar panjang da kawen2 da pn hehehehe...pndi2 la pk sdri mne baek mne buruk..aku hanya la 'peti aduan'..xD


try2 nk lelap td tetibe terigt adek2 aku kat umh,then aku try la kire da brp..
kucing2 paria kat umh aku act..hahaha
1.titam (used to be my fav tp da xcantik skrg n da xreti dok umh)

2.kiki (used to be my fav gak mse die kecik2,skrg die kerek ngn aku F..nk mkn bru nk baek2 keji)

3.lala ( adik beradik ngn kiki,xcantik sgt tp die ske tdo ngn aku)

4.joey (mama ny fav tp kuat memancut wtf,ni ketua clan xde org leh kaco die hahaha)

5.ningning (paling penakut,xreti nk bermanja2 ngn org..ur lost xD..

6.ciko (all black n gay xD)

7.todtod (all balck gk n sgt ske nk mngawan wtf u ni!!!!!)

8.baby ( my fav!!! aku jmp die kat dpn umh mse tu ujan lebat..sgt kecik n basah kuyup kesian lak aku tgk cm nk mati da,aku bwk msk umh alhamdulillah die da sehat skrg n menjadi kegilaan kucing2 kat umh aku terutama ny titam hahah)

9.then ade lg 2 eko yg di buang kat umh aku,aku kasi name putih n cicak..

total up,10 ekor sume ny..rmi2 adek2 aku..hahaha..td tgk kat fb ade pic boboy tp aku da xjmp die ni..mne tah die gi..tah mati ke idup..boboy si kucing gle,attacking mode setiap mase..bukak2 mate die trs attack org..hahaha sewel tol...


dari cite psl sepak2 telanjang trs cite psl kcing lak,xde kaitan lgsg..hahaha
mateku semakin mngecil apabila matahari smakin tegak!!!! sgt pedih!!!sgt pedih!!!!
tetibe aku rindu kat umh kimak!!!! act. mama the best mum in this whole wide world..hope die x dissapointed give birth kat hensem good looking son yg mls nk blaja ni..haiz..aku kdg2 rse sedey gk wat die cmni..tp nk wat cmne,terlanjur perahu bley undur mls blaja ko extend la...hahaha fuck!!!!

arini xde air dr kol9 smpi kol 12 tghmlm kang,amek ko!!! kompem bau hapak jap lg ni..hahaha
kepada kwn2 yg nk dtg ke istana hinggap ni nnt pasti kn korg bwk mknn mak korg msak,aku nk rse lps ni xdpt da nk rse weh..hehehe..aku da pening pale cmne ni arrange umh ni supaye leh muat mahkluk2 rmi2 ni..korg g tdo siam je la!!!!!!! xD