Tuesday, April 14, 2009

TomTomBak...Jom Menari...Jom Menyanyi...

helo abg...
helo...acu eh?acu ble blk? (aku gelak..haha)
abg mkn da?
da td..
mnd da?
da 2x kali da..
apsl?..
td abg men kotor pastu kene mnd lg..
acu,nk tau x?
pe?
atok kasi abg hp
nnt bley la abg call acu
hp yg dlu2 2,mse atuk askar 2 tp da rosak da cu (nada sedey,aku mls nk lyn tukar topic kag die mntk lak hp kat aku duit da xde ni)
mama ngn atok watpe?
tgh msk..
msk pe?
xtau..
abg accident eh?
aah cu kat umh wan saodah..
dr cucuk besi kat kepale abg,sakit cu..(wakakaka besi mende lak ni,aku lyn je die dlu)
abg jatuh basikal ke?
x..(die pn mule bercerita dgn smgt) mse tu kan,kat umh wan saodah abg g ngaji..abg men ngn najidad kat luar(najidad??bes fren die kot) pastu abg tersepak batu terjatuh..kepale abg kene kat kete..sakit cu (sore sedey..pdn mke ko,sape soh xreti dok diam...hahaha) ,byk darah kuar..
sape bwk g klinik?
atuk..
g skolah x?
x,bes dok umh cu...(pndi ponteng??)
da pekse?
da...
dpt pe?
dpt A cu...(dgn suare kerek..cis)
tipu...
btol cu,xcaye tny mama..
ape yg A?
English..(wah!! ahahah)
yg laen?
ntah?cikgu xkasi pn( cikgu xkasi ke ko men2 dlm klas)
acu,ok la eh abg nk g tgk 'Tom Tom Bak' la..bye cu (kurang asam tol dak ni)
weh abg,pggl mama..
~kene 2 jahitan ha kat muke,yg dr cucuk besi 2 bius rupe2ny..hahaha
~cmne nk jd hensem cm acu ni,da beparut...hahahah

6 comments:

alida said...

haha..hensem mcm acu???
oh tidaaakkk!!

мyΞ'™ said...

tersedak siot bc yg last..
hensem mc acu??
uh..
ko kan muke cheeky.. :P

cheng said...

wakakka...
ko jgb mcm2 tulang...

wah ko mai...
cheeky padia mai..
hahaha

Eima Jer said...

paksu yg sgt penyayang..

hmmm tp anak bongsu ni mmg rapat dgn anak sedara kan?kan?

me too!

cheng said...

haha..
da xde adek,nk baek ngn sape lg..tol x??

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA