Saturday, March 21, 2009

@@ tension2 wat2 report2 @@

tgh2 tension ni syok post bnd2 ngarut...hehe..td men game ha amek ko report xsiap2 lg..
xtdo lg ni da kul7,jap lg tarqi ajk g men beach soccer plak xtau nk g ke x..kompem lelap aku dlm 2 kang,rse cm xmo g je tp xpenah men beach soccer..

mai sengal die lak seronok lbey,jem lak aku..haha..SA ku ko nk hadiah ape??xreti tul la nk beli kn ape,kat mak aku pn last aku beli present darjah 4 kot..befday shida aritu aku wish je,xbeli pape pn jauh lg pn cmne nk anta(saving2 da ujung sem ni)..hehe..lgpn mst da byk die dpt 2,xkn dirasai la ketiadaan preesent dr aku..hahaha..(ok blk kat SA td,jauh da lari ni)bg thong kang,pastu suruh pki send pic kat aku,ok x?..hahaha...kidding weh,mati aku nnt ni...hahaha

skrg aku dok lyn ryan leslie je,lagu2 cm lyn..
feat fabulous lak 2 mmg style..haha

weh!!!! ROKOK ABES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
milo akan jd mangsa...hahaha
mne leh wat keje xde rokok..
da2 nk wat report lak..

XIEXIE lolX

2 comments:

мyΞ'™ said...

hoi sengal! suh SA ko pki thong..hahahaha..

cet!report anta mgu dpn weyH!
hahaha..anta2.

pinky winky said...

aiyak..xmo tensen2 la..
watla keje tuh..
jgn duk ckp jerk..maen pun bnyk nih..
ish..ape daa..beday present eh?
mane ade bnyk la..nnt org nk tuntut la nih..
awk stndby manbai jela..
hahah..=P
nway,thnx 4 da song..
besh..=)